Czy podoba ci się kultura latynoarykańska?

Poznałam Filipa, jest Szwajcarem i włóczy się już 8 miesięcy po Ameryce Południowej, bo bardzo mu się podoba ta kultura. A ja ciągle jeszcze nie wiem. Z rozmowy z Javierem: Masz dzieci? Odpowiadam, że nie, bo nie jestem mężatką i nigdy nie byłam. Rozśmieszyłam go: A jaki to ma związek jedno z drugim?!

Przy drogach są motele. Często z rysunkiem amorka na murach, oświetlone na czerwono lub różowo. Są to instytucje wynajmowane tylko na godziny. A teraz gdyby... Gdyby wszyscy powłączali racjonalne myślenie, uczyli się i myśleli, rozsądnie cieszyli się młodością, czekali z założeniem rodziny czy maniem dzieci przynajmniej do 24 roku życia, kiedy zdobędą jakiś zawód i pracę; po to, by zapewnić swoim dzieciom bezpieczną i godną przyszłość, nie byłoby tylu samotnych trzynastoletnich matek, tak wielodzietnych rodzin mieszkających w slumsach. I nie byłoby mnie teraz tutaj.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz